Dagens byte

Blev ny telefon idag så nu är det bara att vänta på att numret ska porteras från mitt gamla abonnemang och sedan är det bara att köra på! =) Ovant med touchscreen!

Hittade även en billig fuskskinnjacka på ONLY som också fick följa med hem. Hade spanat in en på Carlings innan som jag var nära på att lägga vantarna på. Men när jag hittade denna billiga så kändes det mer värt! 600 kr kostade den bara! Nog för att det är fuskskinn som sagt. Men ändå, jag blev ju inte ruinerad.

A shoppade ett löparset på Stadium så nu ska han också ut och jogga! =) Också billigt, jacka + byxa för 499 kr! Det är prisvärt. Så gå dit och kika om ni är ute efter vindjacka och byxa! De hade samma erbjudande på damsidan. SOC var det.


Inte så dum va? =) Kunde till och med ha strl M!


Kommentarer
Postat av: jis

Kul med ny mobil :-) Måste dock vara tråkig om jackan, du kommer ånga dig så mkt att du köpte en i fuskskinn, tyvärr. Jag har gjort felet flera gånger å det är bara att inse att det är värt att lägga ner lite mer pengar på en sak i äkta skinn, det åldras så snyggt. Tråk Jis jag vet :-(

Postat av: Emma

Jis: Ja jag vet, därför jag eg tänkte köpa en äkta. Men i slutändan kändes den så himla dyr just nu! Har en äkta skinnjacka också så jag får väl varva ;P

2010-04-04 @ 11:50:10
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0