SÅ skönt

Med helg!! Känns som man lever för helgerna nuförtiden... Men man hinner ju ingenting på veckorna känns det som. Ett under att jag kommit iväg och tränat 2 ggr i alla fall.

Lönefredag dessutom. Inte så dumt, även fast denna lön blev pissdålig. Det får bli till att handla billigaste maten och leva på lite mindre denna månad. Jag är ju en riktig slösa så det blir nog lite tufft. Men det borde gå ändå! I värsta fall får jag väl nalla av min buffert. Men helst inte!

Träna i helgen då? Jo, det borde kunna bli någonting, men vad vet jag inte än. Ska höra efter med vad A har lust med också!

Nu ska jag inventera skafferiet och se vad som måste handlas (typ allt...).


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

hihi samma här, helg <3

jag ska ha en riiiktig träningshelg! ska bli så skönt

2009-09-25 @ 17:53:20
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Lina

Jag har också lite av en fattigmånad, så det gäller att utnyttja butikernas erbjudanden och göra storkok. I vanlig ordning iofs... haha. :)



Ha en fin helg!

2009-09-25 @ 17:57:45
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0