Rolig kväll!

Igår var en rolig kväll. Var på Umeå Pride-festen på TC/Äpplet. Blev bjuden på inträde så det är klart man hänger med! Drack lagom mycket så idag är jag inte sådär bakfull som jag var sist jag var ut. Skönt.

Nu ska jag och A ha en hälsosam och vit månad! Ska bli skönt. Vi har satt ett viktmål att vi ska gå ner 5 kg tillsammans till den 1 november. Jag tror vi tar det med lätthet!

Nu ska jag se klart Biggest Loser och sen ska jag promenera med A till universitetet för han ska kopiera lite på bibblan.

Tack för alla kommentarer förresten =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul att sätta mål ihop! Jag och min pojkvän var ute och gick i 2,5 timme i morses och han behöver i och för sig inte gå bort så mycket men kul att kunna stötta varandra och göra saker tillsammans som gör att man mår bra! :)

2009-09-27 @ 17:49:17
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0