Promenad nummer fyra

Blev en lite kortare runda idag, men vi var förbi ICA och inhandlade kaffe också, samt apelsinjuice för det var A sugen på. Nu ska vi avnjuta lite frukost och sedan, ja gissa vad jag ska göra då? Jo, jobba! Men idag känns det lite lättare för nu är det liksom utförsbacke!

Ser fram emot kommande två veckor då jag kan träna normalt igen. Gå på roliga pass och ha lite mer normala rutiner igen.

Helgen blir nog också kul. Alltid trevligt när kompisar kommer hit och hälsar på. Man får mer tid till varandra då än när jag själv åker hem till Sundsvall. Då ska man ju runt till alla och man hinner knappt träffas egentligen. Ja, ni som bor i andra städer än där ni har familj vet säkert vad jag pratar om...

Men nu var det frulle som sagt!

Vad gör ni andra idag? Jobb, skola? Träning av något slag på schemat? =)

Kommentarer
Postat av: Karoline

strax cirkelfys och sen socialrätt ikväll :)

2009-09-10 @ 11:27:49
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0