Nu får NI stå för inläggen

Tänkte att ni läsare skall få fundera lite och även läsa om andras erfarenheter. Så skriv en kommentar till detta inlägg och berätta följande för mig och alla andra som läser:

Vilken personlig prestation/bedrift är ni mest stolt över hittills i livet?

För mig är det helt klart att jag tog tag i mitt leverne. Vände mitt stillasittande och onyttiga liv till något bättre. Nu har jag ett liv där jag försöker kombinera kost och motion så jag känner mig nöjd. Försöker komma till den punkt där jag kan stanna resten av livet i fråga om hälsosamt leverne. Det har varit tufft, men nu är jag snart där jag vill vara viktmässigt och mentalt.

Kommentarer
Postat av: fettoflicka

att jag tog tag i mitt liv. satte gränsen och ville uppnå resultat i viktväg. resan må vara lång, men man ska ju framför allt ta första steget.

2009-09-14 @ 17:47:21
URL: http://fettoflicka.blogg.se/
Postat av: Karoline

jag har tre grejer som jag är extra stolt över, och de hänger också ihop :)



1. att jag flyttade ifrån dad/klibban

2. att jag började studera på uni/högskola

3. att jag började träna regelbundet (igen) och såg över min kost



(jag flyttade för att börja studera och när jag väl bodde själv och inte hade hans dåliga vanor längre så var det plötsligt mkt lättare att gå till gymmet och självklart blev det en stor matförändring när jag lagade all min mat själv och inte längre behövde rättfärdiga det jag åt).



allt detta ledde till psykisk och fysisk hälsa. jag har fler mål att nå, och kanske när jag har den kropp jag vill ha så kommer det kanske bli den största bedriften. men det återstår att se :P

2009-09-14 @ 18:11:56
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0