Kaffe

Ja här sitter jag helt ensam och dricker första koppen kaffe för idag. Brukar annars dricka på morgonen och vid lunch men inte idag. Inte undra på att huvudvärken knackat bakom pannbenet sedan klockan 15...

Är man beroende så är man. Men det kunde väl varit värre... kunde ju varit beroende av, ja.. låt oss säga heroin t.ex :-P

Funderade på att bowla ikväll men just nu känns det som jag inte orkar... Å andra sidan skulle ju det också vara lite extra motion!

Bestämde lite halvt med K att vi ska promenera/jogga imorgon. Har ju inte joggat på skitlänge så lite kombinerat gång och jogg blir nog bra. Han har dessutom nyss slutat röka så lungkapaciteten är väl inte på topp där. Så det kan ju vara bra med lite mjukstart!

Kommentarer
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

det kändes riktigt bra :)

okej!

2009-09-19 @ 22:36:10
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: naughtyn

Haha, här är ytterligare en som är tokigt beroende av kaffe. Visserligen brukar jag faktiskt slippa huvudvärk (för det mesta iaf) men det är rätt galet egentligen att jag har gått från att bokstavligen hata kaffe till att dricka 1-3 koppar om dagen på bara lite mer än ett år. Svart sådant dessutom.



Mer kaffe åt folket! ;)

2009-09-20 @ 01:36:32
URL: http://naughtyn.blogg.se/
Postat av: Veronika

Beroendeframkallade men ack så gott :)

2009-09-22 @ 10:51:37
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0