Helg!

Åh äntligen är det helg. Inatt sov jag max 3 timmar så jag var som en zombie på jobbet... For och handlade sedan hoppade jag ner i sängen då jag kom hem... helt däckad. Så det blev ingen spinning heller. Känns inte bra och jag skäms lite, men å andra sidan hade jag väl somnar på spinningcykeln.

Får se, om det kanske kan bli något imorrn... men det är väl ingen idé att säga något för det blir ju aldrig av när jag bestämmer att jag ska träna.

En trist sak idag förresten som också gjorde mig opepp var att jag lyckades tappa mitt Bismarckarmband som jag fått i studentpresent... :-( Letade överallt men hittade inget så det är borta för alltid antagligen. Känns inget kul alls. Att det är ett dyrt smycke spelar ingen roll utan det är ju trist för att man fått det som present, ett minne från en speciell dag... Dessutom var det från pappa.

Ska trösta mig med lite gött att snaska på ikväll i alla fall. Morötter, paprika och dip!

Later lovers!

Kommentarer
Postat av: livetoday

oh lite grönsaker och dipp skulle faktiskt inte sitta fel! iiih trist det där med armbandet! :/

2009-09-04 @ 19:24:46
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0