Yes, yes, yes!!

Jajjamensan hörrni, jag tog mig allt en liten promenad. Eller liten, det tog 30 minuter att gå till Strömpilen och 30 minuter hem också. Sedan blev det ju att man gick runt där inne också, men det räknar jag inte =) Kan nu meddela att jag motionerat i 297 minuter denna vecka! Heja, heja!

Unnade mig därför en kaka med Marabou Premium - Dark Mint från ICA när jag gick hem! Har tagit 2 bitar och det får räcka för idag.

Jeans hittade jag inga, så jag får beställa tror jag. Om de nu inte finns på H&M i stan. Kanske ska kolla där först. Är ute efter dessa i alla fall. Ser nu att de är slut i strl 32... så jävla typiskt. Nåja det kanske kommer in fler =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Grymt snygga! Man kanske skulle ta sig en titt på de oxå;)

2009-10-29 @ 22:05:12
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Emmeline

Snygga!

2009-11-06 @ 09:14:29
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0