Trötta små fötter

Äntligen sitter jag i soffan och tar det lite lugnt. Känns som jag gått och gått hela dagen, ända sedan 05.40 imorse. Givetvis har jag suttit ner, men ni vet hur det kan vara ibland ! =)

Spinningen gick bra i alla fall, medan jag väntade på att den skulle börja så körde jag 10 min crosstrainer och 2 ryggövningar i gymmet. Så en bra träningsdag har det varit! Är astrött i benen nu och det värker till och med på insidan av låren, som det annars aldrig gör! Var faktiskt ett bra pass och bra tid som jag ska gå på fler gånger.

Imorgon vet jag inte vad som sker motionsmässigt. Bestämmer mig under dagen tror jag! =)

Nu blir det TV resten av kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0