Lördag

Åh så skönt med helg, och att få sova ut. Igår var jag så trött att jag knoppade in runt 22.30 och såg inte vem som åkte ur Idol, men A berättade det för mig imorse. Grannen hade fest och den andra grannens unge skrek (som vanligt...) men jag sov ändå.

Idag tänkte jag mig en stadstripp. Det jag inte räknat med var dock att stan är öppet som en söndag idag. Så det får väl bli en tur till MVG-gallerian bara... H&M i stan har inte öppet även fast det är en ingång dit från MVG... typiskt, ville ju kolla om de hade jeansen!

Får se om det blir motion idag, kanske skulle bege mig ut och jogga? Får se om jag orkar =)

Vad gör ni andra?


Kommentarer
Postat av: Lina

Äter brakfrukost, hänger med brorssonen & latar mig! (Så mycket man hinner lata sig med barn i närheten... haha!) :)

2009-10-31 @ 09:32:12
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 15:58:51
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0