Ja då var det dags

För den härliga kvällsveckan igen.... VILL INTE!! Hela veckan är ångest tammefan... Förhoppningsvis får jag ledigt på fredag i alla fall så det bara blir en fyradagars vecka. Men vi får se... ska höra imorgon om hur det blir. Hoppas, hoppas.

Idag har jag suttit på arslet hela dagen. Steg upp skitsent och har bara diskat som enda nyttogöra idag. Eller ja, tvätta håller jag också på med förstås. Som vanligt.

Snart blir det till att fixa mat också. Vet inte riktigt vad man ska servera idag. Någon form av pippi har vi pratat om i alla fall! Så får väl kocka ihop något utifrån det!

Kommentarer
Postat av: Petronella

Har sökt lite men finner ej, så jag ställer frågan istället, vart jobbar du? :) Jag har ock eftermiddagsvecka nu, åker hemifrån om 2½ timme. Hemma igen halv ett inatt. Däremellan.. URK!

2009-10-19 @ 11:38:54
URL: http://tandpetan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0