Sjukt trött och semesterplaner

Bakade faktiskt förut så imorgon blir nog arbetskamraterna glada! Hoppas jag, haha. Blev ingen träning idag för jag blev så sjuuuukt trött. Ingen ursäkt, jag vet men så ligger det till. Imorgon har jag dock bokat in spinning så det ser jag fram emot. Kommer köra lite i gymmet innan också antagligen.

Däremot sitter jag för fullt och tittar på utlandsresor. Vi har nu i stort sett bestämt att vi ska åka, men vart, är frågan. Thailand blir det, det är vi säkra på men har inte riktigt koll på vart i landet man skall åka. Någon som varit där och kan rekomendera något speciellt ställe? Tänkte i alla fall försöka dra iväg i början på mars!

För drygt ett år sedan var jag i Brasilien. I en liten ort som heter Pipa... det var härliga tider det. Längtar efter total avslappning.


Praia do Amore


Praia do Madeiro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0