Simning?

Tar en liten paus från städningen just nu. Fördelen med att vara lokalvårdare till yrket är väl att man städar igenom sitt eget hem i rekordfart nuförtiden. Man är ju van att ha lite tempo så att säga.

Sedan ska svärföräldrarna komma förbi en sväng med lite älgkött och fisk till oss verkar det som. Inte så dumt! Efter det ska vi nog sticka iväg till IKSU och simma en stund. Hoppas vi hinner innan simhallen stänger, men det borde vi göra. Kanske slår på stort och styrketränar lite innan också. Benen skulle behöva en omgång!

Igår så kände jag faktiskt för första gången på länge att jag längtade till träningen som jag hade bokat på eftermiddagen. Det är en skön känsla! Lite roligt också igår att instruktören tog sig tid att gå runt till alla 75 deltagare och tala om vilket bra jobb man gjort och ge en high five =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt att du kommit in i träningen igen. Vad skönt det låter med simning! Jag gjorde det oxå för ca 7år sen..helt underbart e det faktist! Bra träning desutom

2009-11-21 @ 16:57:40
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0