Så trött...

Ja.. jag skäms men det blev faktiskt ingen träning idag. Lyckades snylta åt mig en klipptid på Hårizont vid tretiden så jag klippte mig, när det var klart var klockan 16.15 och BP-passet jag hade tänkt gå på egentligen hade redan börjat.

Orkade inte vänta på senare pass så jag gick hem istället. Dock en liten omväg för att få liiiite motion i alla fall. 30 minuters promenad får väl duga då!

Nu ringde A och är på väg hem med kycklingsallad. Can't wait!! Är fan vrålhungrig. Inte så konstigt eftersom jag åt lunch 10.30, sen har jag bara ätit en banan och 2 smååååå smörgåsar. Eller just det, en clementin också.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin du är med lugg tycker jag :) Hoppas du får en bra helg! Jag vet, det känns som det var nyss som jag åkte till Aus, men nu har jag ju varit här i hela 4 månader! Tiden bara flyger iväg! sjukt...

2009-11-06 @ 23:55:37
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Jis

Åh, jag vet hur det är, det är så lätt att skippa träningen. Men det värsta är att samvetet kommer gnagande. Å börjar man väl rucka på träningen så är det så lätt att falla ur totalt. så kom igen!!

2009-11-07 @ 00:36:09
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0