Otursdagen?

Fredagen den 13:e idag upptäckte jag nyss! Än så länge har jag inte råkat ut för något, hehe. Däremot så är det ju också veckans bästa dag! Tänk ikväll då man får gå hem, sätta sig framför TVn och lägga upp fötterna i soffan. Can't wait.

Vad ska ni ta och hitt' på i helgen då? Själv ska jag leta baddräkt tror jag. Men tänkte nog premiärsimma ändå, med bikinin. Annars blir det lugna puckar. Har ju blivit en pensionär som somnar tidigt på kvällarna och sitter hemma framför TVn och gnäller på hur dåliga program det går nuförtiden ;-)

Men nu är det dags att kamma luggen!

Cheerio!

PS. Vägde mig idag även... 71.5 kg. Händer inte mycket där inte!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är väll medlem på www.funbeat.se?skulle man kunna få kolla på din sida där å se hur du tränar å så?=)

2009-11-13 @ 11:56:01
Postat av: Lina

Vem är inte pensionär?

Mitt största nöje denna helg blir att plugga. Jippie! Not. :P

2009-11-13 @ 18:05:16
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Madde

Blev så badsugen när du skrev om att simma :) Så jag var på Timrå badhus och badade, bubblade och bastade igår.. hur härligt som helst :) Köpte en rejälare bikini på Stadium, Soc 199 kr.. rekommenderas :)

2009-11-13 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0