No swimming...

Näe, det blev faktiskt ingenting :-( Men det blev lite sent eftersom svärpäronen var här ett tag! Fick i alla fall älgfärs och fisk som vi nu har i frysen. Fick även gravad fisk och gravsås så det blev A glad för! =)

Ska försöka ta nya tag imorgon med simningen! Jag vill ju! Ska bannemig pallra mig iväg innan tvättiden börjar...

Har varit och bowlat en timme i alla fall. Så helt stilla har jag inte varit idag åtminstone. Kommer väl ha värk i ena skinkan imorgon misstänker jag, haha. Kände hur det drog där bak! Det var skoj och jag vann i alla fall en gång!!

Nu ska jag mysa med min käresta.

Btw: Idag vägde jag 71.7 kg och det är lingonveckans första dag. Kan det vara så väl att jag väger under 71 kg "egentligen"? Jag brukar gå upp drygt 1-1,5 kg vid mens. Svullen som fasen dessutom. Får väga mig om en vecka drygt och se!


Man är riktigt snygg när man bowlar ;-D


Kommentarer
Postat av: Mia

Det kommer kännas bra att sätta sig på toa i morgon! =D

2009-11-21 @ 21:45:01
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Emmeline

Åh, bowling é ju så skoj!

2009-11-21 @ 22:20:25
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0