Mätt och belåten

Blev middag på Allstar med E och hennes lille pojk. Trevligt att snacka lite skit. Gick sedan en kort sväng i MVG-gallerian och hittade lite att shoppa på Gina Tricot. Längesedan jag handlade där faktiskt, känner mig lite för gammal nästan, haha! Närå, visst kan jag hitta lite plagg där ibland men inte så ofta nuförtiden.

Blev en kofta i alla fall, tights och ett linne. De har faktiskt bra och långa linnen! Dessutom örhängen i olika färger =) Nu ska jag inte shoppa så mycket mer denna månad. Kommer ju bli ruinerad!! :-P

Dags för sängen snart då. Imorgon blir det träning igen!

Kommentarer
Postat av: Therese

tycker du ska börja med dagens fråga :)

Här har du ett förslag iallafall: vad hade du för klädstorlek på tröjor och dylikt innan din viktresa och vad har du nu ? :)

2009-11-04 @ 22:40:11
URL: http://tejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0