Måndag

Då var det ny vecka igen då, tiden bara flyger fram. Tyckte det var nyss jag jobbade kväll faktiskt, och nu är det dags igen. Känner väl ingen större pepp, men det är bara att ta sig i kragen och göra sitt jobb.

Motionen i veckan lär väl bli sporadisk och kommer väl bestå av promenader skulle jag tro.

Något kasst som hänt är att vår TV håller på att ge upp, så vi måste bege oss ut någon dag och kolla vad som finns. Vill ju helst inte slänga ut allt för mycket pengar heller, men det kostar ju ändå en del. Jaja, får se vad vi hittar! =)

Vad gör ni en måndag som denna?

Kommentarer
Postat av: Karoline

jag pluggar, pluggar, pluggar. har gjort två seminarieövningar och ska strax iväg på en fyra timmars föreläsning. huva!

2009-11-09 @ 13:41:38
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Anna

jo det gick rätt så bra att jobba, nu i november har jag inte fått några timmar så just nu jobbar jag inte, men fram till slutet av oktober gick det hyfsat. jag hade en period med värk till och från i rygg och ner i ena skinkan som gjorde att det blev svårt med lyft, och jag har inte kunnat göra vissa saker pga de medel som används, men det mesta av städning har jag klarat, har haft snälla jobbarkompisar som hjälpt mig och så har säckkärran och skrindan blivit mina bästa hjälpmedel. jag var lite orolig över att ta storstädning med dammsugare på ryggen, men det gick det med, blev lite förvånad. Nu när jag var ledig ett tag så försvann ryggvärken, men idag så kom den tillbaka när jag städade ur en garderob här hemma, så jag vet inte hur pass länge jag skulle klara av att jobab med städning ändå. nu letar jag nytt jobb eller praktikplats, men det kan nog inte bli lika fysiskt som städjobbet, det tror jag inte att jag pallar.

2009-11-09 @ 19:27:31
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0