Grymt!

Idag var jag taggad som fasen på att träna! Blev först 40 minuters träning i gymmet. Axlar och rygg fick sig en omgång igen. Sedan blev det drygt 30 minuters "vila" innan det var dags för Thank God It's Friday-spinning. Salen var fullbokad! Gick riktigt bra och jag pressade mig själv rätt ordentligt. Var helt slut!

Återhämtade mig emellertid ganska snabbt efteråt så det är väl ett bra tecken på att kondisen är helt okej ändå! Kändes grymt helt enkelt!

Nu har jag duschat och ska väl göra mig iordning lite. Ska fara till några kompisar och hänga. Se film och sånt! Först ska jag såklart vänta på A och så ska vi äta!

Ett bra avslut på denna arbetsvecka. Nu stundar helgen! Skönt är bara förnamnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0