Okej då, kanske lite stel

Känner av i ländryggen ändå att man tränat. Och så jobbat på det, så det hjälper väl till lite skulle jag tro. Imorgon är det dags igen!! Börjar kännas rätt skoj att gå till gymmet ändå. Det är ju så stort och fräscht där (vi städar så fint... hehehe). Ingen sunkig lite källarlokal där man knappt kan andas för allt damm som samlas :-P På mitt förra gym vet jag fan inte hur ofta (sällan!) de städade. Skitäckligt med flera veckor gammalt damm på maskinerna. Nog för att det blir dammigt, men man märker ju om det är nytt damm eller gammalt... Jaja.

Man har ju också så mycket att välja på och det finns ju flera maskiner av samma sort så man slipper vänta. I alla fall om man tränar på dagarna. På kvällarna är det ju lite mer folk såklart. Då skulle jag nog inte orka vara där. Vänta på att få använda en maskin, och bli stressad om någon annan väntar på att jag ska bli klar. Nej tack.

Igår körde jag bland annat dessa två maskiner i alla fall. Den för ländryggen tyckte jag var råtöntig första gången. Det tar ju ingenting, tänkte jag. Men sen kände jag minsann att det tog :-P

Kommentarer
Postat av: Mari

Hihihi.........vet hur det känns. Men har man träningsvärk så vet man att man gjort rätt på träningen. Du är jätteduktig som kämpar på.



Kram

2009-03-03 @ 22:36:51
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0