Läsarfråga om motivation


Tack så mycket för att du tycker jag är duktig och för att du gillar bloggen! Men, just nu känns motivationen sådär. Det går verkligen upp och ner. Inte bara från dag till dag, utan även UNDER dagen!

Men det stämmer nog att jag laddar som tusan inför varje måndag. Om det sedan blir en kanonvecka eller en fuskvecka, ja det beror på hur bra jag orkar hålla kvar peppen.

Just nu känns det halvdant som sagt. Men idag var i alla fall en bra dag!! :-) Jag kanske låter mer pepp i bloggen än vad jag verkligen är... jag vet inte. Men ska verkligen försöka hålla igång nu.

Har ni andra också frågor så ställ dem gärna. Och som sagt, svarar jag inte här så svarar jag i era bloggar eller bland kommentarerna för er som ej skickar med någon bloggadress! Och svarar jag inte.. ställ frågan igen :-) Jag är ju lite vimsig!!

PS. Har nu skapat en egen kategori för frågor från läsare, som ni kan kika i om ni vill. Om ni undrar något som jag kanske redan svarat på. :-)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi det där är ju sant :D Hoppas du har en toppen kväll/natt ;>

2009-03-25 @ 23:22:34
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker också att du är duktig! För trots att det går "upp och ner" som du själv skriver, ger du inte upp och det är grymt :)

2009-03-26 @ 11:50:13
URL: http://sandrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0