Kommande vecka

Planen för veckan kommer nog bli träning i dagarna tre. Ska hänga på min arbetskamrat som tränar måndag, onsdag och fredag. Imorrn och onsdag blir det av i alla fall. Det är jag ganska säker på. Sedan är man ju alltid lite lat och vill hem tidigt på fredagar... Men vi får se! =)

Fick en kommentar om att jag borde vara nöjd i vikten som jag har nu. Och ja det är jag ju såklart. Men jag vill nå mitt mål på 65 kg för jag vill se hur kroppen kommer se ut då. Sen vill jag minska ca 4-5 centimeter till i midjemått. Men lite av de centimetrarna lär nog försvinna med hjälp av träning också.

Men skulle jag stanna på denna vikt. Inte fan kommer jag vara missnöjd. Nej, nej. Men jag vill fortsätta ett tag till! =)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Så ska det låta! =))

2009-03-01 @ 22:46:49
URL: http://jenniferauvinen.blogg.se/
Postat av: Louise

Måste bara säga att du har verkligen varit duktig. Mycket bra kämpat du ska vara så stolt över dig själv.

jag tycker din blogg är väldigt intressant och kommer att följa din blogg

tack och fortsätt kämpa

kram louise

2009-03-01 @ 23:09:09
Postat av: Anonym

du har en fråga, om man slutar få träningsvärk efter ett tag på gymmet, vad betyder det då? att det inte längre fungerar eller?? har liksom köpt 6 månader(i januari) och nu, ca 2 månader senare har ja inte ens träningsvärk..känns som jag bara slängt bort mina pengar isf. snälla svara kram

2009-03-01 @ 23:39:27
Postat av: Annika

Ja du har ju inte speciellt långt kvar till din målvikt nu! Du är grymt duktig och diciplinerad måste jag säga. Själv har jag inte varit lika duktig med godis och sånt senaste tiden, tentaperioder är livsfarliga :) Men nu ska det bli ändring på det!

2009-03-02 @ 00:40:28
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

SKönt med planering, låter bra det där :D KRAM

2009-03-03 @ 19:52:13
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0