Ingen värk

Jag trodde att jag i vanlig ordning skulle få träningsvärk i bröstmusklerna idag, och ryggen. Men icke. Kanske jag också måste öka lite på vikterna? Fast jag vet inte... känns alldeles för tidigt. Har ju inte tränat så många gånger än. Så jag borde inte ha ökat min styrka speciellt mycket. Om ens något :-P

Kul att så många faktiskt svarade på mitt inlägg om vilka som läser. Ska kolla in några bloggar jag inte läst ännu :-) Men först ska jag vila lite i soffan. Under tiden kanske några flera av er ger er till känna ;-)

Dags att kapa luggen kanske?

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Härligt att inte ha någon värk, tycker du ska vänta med att öka vikterna, kan ju bero på andra saker, men om den inte kommer ska du öka, alltid lika peppande så man får öka lite :D Kram

2009-03-03 @ 19:56:17
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n

Nu är det dax för mig att också ta tag i mitt liv! fick en stegräknare idag och har inlett en ägg-diet :D nästan som egg-deffen men inte riktigt :)

2009-03-03 @ 20:54:53
URL: http://ijosefin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0