My better is better.

Får ju ett gäng kommentarer om hur duktig jag är, vilket såklart är jättekul! Men i samma veva skriver ni också att ni önskar att ni hade motivationen och självdiciplinen att göra som jag.

Jag vet hur det känns. Jag har varit där, när soffan är SÅ mycket skönare än joggingskorna och svettigt underställ. När chipsen är mycket godare än en trökig skål med keso och blåbär.

Men ärligt. Det är bara att ta sig i kragen. Det finns dålig motivation, men alla kan komma över tröskeln. Så kom igen nu (inte på måndag, inte sedan, utan NU!). Låt 2009 bli ditt nya hälsosammare år!

Tjock som smal, det spelar ingen roll. Alla måste röra på sig!

Kom igen, utmana er själva. DO IT


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

grattis till viktminskningen!

jag håller oxå på att gå ner i vikt, och bli mer vältränad. Jag har gått ner ca 6kg på ungefär ett år men då har jag stått still i nästan ett halvår. hoppas du lyckas gå ner så mycket du vill!

Ja det är bara att ta sig i kragen, var själv sådär, jag börjar på måndag ett tag innan jag verkligen tog mig i kragen, och det är ju inte så jobbigt som man kan tro, det är kul att träna och roligt när man ser resultatet på vågen och måttbandet!

ha det bra

/Sandra

2009-03-05 @ 20:19:00
URL: http://smurfansandy.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ibland får jag sånt där jävla kick att "nu ska jag äta rätt, motionera blablabla" Och det håller i sig i en måndag på ett ungefär, sen så försvinner den orken, och man är tillbaka på ruta ett igen -.-'

2009-03-05 @ 20:45:05
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Anna Drott

Yes, helt rätt! Jag tänker låta 2009 bli året då jag tappade kilona!



2009-03-05 @ 21:20:12
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Tjockisen

Precis sådär ska det låta!

Bra!

kram

2009-03-05 @ 22:06:07
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blä, jag fuskade i går och åt en bulle och tre våfflor. :( Tränade ju i alla fall lite.

2009-03-06 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0