Eufori!

Nyss hemkommen från Umeå Open och framförallt Hives-konserten. Vilken kärlek och vilken lycka! Jag vet inte med er men jag fylls med sådana sköna känslor när jag hör musik live! Var jag inte kär i  Howlin' Pelle innan så är jag det definitivt nu, hehe.

Det blev mycket hoppande upp och ned. Svetten droppade faktiskt från pannan och ryggen var blöt. Trängseln var enorm och man kom närmare helt okända människor än man någonsin annars skulle göra Precis som det ska vara på en PERFEKT konsert.

Vägen till en stark kropp är inte bara genom träning. Det är genom att stärka sitt sinne också. Och det gör man bäst när man gör roliga saker.

Lycka.

Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Jag förstår din eufori. Livemusik skapar lyckokänslor! :D

2009-03-29 @ 15:04:40
URL: http://johannam.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0