Ytterligare lite fattigare

Nu har jag bränt lite pengar på IKEA. Blev en del nödvändiga saker som en till kastrull, nya bestick och gardinstänger. Sedan köpte jag också den vita  EXPEDIT-hyllan som kommer tjäna som bokhylla/sideboard i vardagsrummet. Har den inte uppställd utan den ligger ner. Har härmat min kompis Madde ;-)

Ska snarft visa er lite bilder om ni vill se? Måste bara rota fram USB-kabeln till systemaren... alla såna grejer ligger i en röra. Kompaktkameran försvann i bodelningen...

Nu ska jag äta lite cashewnötter och softa resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill gärna se! :-) Imorgon drar jag på IKEA, men dock i Haparanda. Passar bra med lite mellanlandning hos päronen i Piteå ikväll då...

2009-06-07 @ 08:20:09
URL: http://blabb.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag ser gärna lite bilder på hur du bor om du har börjat komma i ordning än? :) Kul att se hur olika folk bor och så :)

2009-06-07 @ 10:28:51
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Fröken Frodig

Kul om du visar bilder!

2009-06-07 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0