Är det inte semester snart!

Kvällvecka igen då... And I hate it. Nu har vi nya sommarscheman dessutom så man har massa städ att göra på kvällen. Bra att man har något att göra förstås, men drygt eftersom att det var asmycket att göra. Svårt att hinna med. Längtar till semestern, bara 6 veckor kvar lite drygt... Som en evighet känns det!

I veckan ska jag komma igång med joggingen igen hade jag tänkt. Nu får det vara nog med maskande. Ska försöka jogga imorrn och på torsdag innan jobbet. Känner mig rätt peppad så det borde gå vägen!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur funkar allt med att gå ner i vikt och sånt nu för dig? :) Vad väger du och vad är ditt slutmål? Är du nöjd eller ska du ner mer? :) Hur tränar du nu?

Jag är så nyfiken eftersom jag följt dig ett bra tag :)

2009-06-08 @ 21:57:03
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Katja

Jobba, jobba, joooobbba :)

2009-06-12 @ 09:45:38
URL: http://katjasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0