25 min jogging

Tog mig ett litet joggingpass i solen (!). Blev "bara" 25 minuter men det kändes rätt lagom en dag som denna! Flöt på riktigt bra och jag hade nog orkat det dubbla. Men jag är nöjd med det lilla för tillfället.

Fixade förresten med IKSU-kort i förrgår så nu kan jag börja gå på pass igen. Längtar efter spinningen som jag inte sysslat med på drygt ett år snart! Undra hur det kommer gå att komma igång med den igen? Kommer antagligen vara dödsjobbigt från början. Men det blir skönt!

Ska nog bara köra en gång i veckan till att börja med. Sedan försöka jogga en gång i veckan också. Eventuellt klämma in ett gympass här och där. Ska ta det lite som det kommer och köra det jag är sugen på! Det blir ju som roligare då!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

duktig du är som tränat idag hihi

2009-06-19 @ 21:19:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0