Helg mina vänner!

Helg igen och ännu en vecka närmare semestern! Det är det enda som kretsar i mitt lilla huvud för tillfället ja. Förresten så var jag och tränade i torsdags så jag har nu dag två av träningsvärk idag. Triceps värker som aldrig förr!!

Ska nog dra till IKSU en sväng idag med och svettas lite. Regnar ju ändå här... Nu är det slut på värmen igen :-( Frös ju till och med när jag promenerade ute i kofta igår!! Får hoppas att värmen återkommer snart, åtminstone tills jag ska vara ledig! =)

Har köpt en ny dator också eftersom min stationära gamla tröska håller på att klappa ihop. Det blidde en sådan här! En Acer Aspire 6930 G

Nu ska jag vara snål ett tag ;-)


Kommentarer
Postat av: emma

ooh jag vill också ha en laptop:D

2009-07-06 @ 11:07:29
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Snygg dator! :)

2009-07-06 @ 16:05:21
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0