Det är trögt nu

Tycker allting är så himla trögt. Jag som skulle skärpa mig fram till semestern och allt! Men jag skyller inte på något eller någon annan än mig själv och min egen dalande karaktär.

Vägde mig dock imorse, 67,7  kg så lite mer än senast jag kollade av vågen. Vägde ju 67.2 då, men ett halvkilo hit eller dit gör kanske inte så mycket skillnad.

Tycker ändå det är ett under att jag lyckas hålla vikten nere under 69 kg. Tycker jag slarvar hela tiden och rör mig minimalt. Så jag fattar inte riktigt hur det går till? Men en sak är säker: det håller inte hur länge som helst. Så jag MÅSTE skärpa mig. Om så bara lite grann. Bara införa några joggingrundor igen. Påbörja det där programmet jag yrade om för ett tag sedan.

Men semestern kanske får bli en aktiv sådan och inte en slapparsemester? Vi ser väl! =)

Kommentarer
Postat av: Ivana

På sommaren tycker jag att man rör på sig mer än vanligt så du behöver nog inte oroa dig. Fast nu när regnet öser ner vill man bara gömma sig under täcket haha

2009-07-10 @ 11:37:49
URL: http://haveyoursayfirst.devote.se
Postat av: Katja

Jag har varit slö den här veckan också! Skyller på det dåliga vädret! Inte så kul o jogga i ösregn liksom! Plus att jag jobbat varje dag! blä.

2009-07-10 @ 13:30:11
URL: http://heysugar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag kickade mig själv i ändan för en vecka sen och införde den aktiva semestern, och det känns såååå bra, kan bara peppa er andra! :) Det är ju nu man hinner att komma i form att träna länge om man vill det, vara lite spontan. :)

2009-07-11 @ 09:52:40
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com
Postat av: ida

om det kan trösta dig något så har jag ingen semester i år alls.... jobbar 5-6 dagar i veckan hela sommaren lång.. ;)

2009-07-12 @ 22:05:08
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: Anders

Klart vi ska ha en svettig semester! =)

2009-07-13 @ 02:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0