Dagens träning avklarad

Känns bra att jag gjorde bort träningen relativt tidigt på dagen (gymmet). Imorgon ska jag nog jogga lite hade jag täntk. Tänkte försöka köra en intensiv träningsvecka. Med betoning på försöka... Man blir fan så förslappad när man är ledig! Men lyckas jag med att träna 5 av 7 dagar kommer jag vara mer än nöjd!

Väga mig törs jag fasiken inte... känner att jag gått upp i vikt, men jag vet inte om jag vill veta hur mycket än. Men med lite intensivträning så går det nog till sig så småningom. Efter semestern blir det viktminskningsfas igen. Då ska jag nå min målvikt... så är det bara

Kommentarer
Postat av: Robin

Satan vad bra du är! Keep the good work up! :)

2009-07-28 @ 19:05:25
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0