Veckomatlista, på en höft

Blev frågad om vilken kost jag äter nu. Och som ni kan läsa i den blå rutan till vänster så är det alltså en blandning av GI/LCHF. Men hittills har det blivit lite väl mycket slarv. Men jag är på G. Denna vecka ser matsedeln ut ungefär såhär hittills:

Måndag
Frukost - Smoothie (försov mig lite)
Mellanmål på jobb - clementin och banan
Lunch - en smörgås (ingen matlåda... IGEN.. suck)
Mellanmål: Banan
Middag - Kycklinggryta med blomkål och broccoli
Kvällis - Nötter, smoothie

Tisdag
Frukost - Antagligen ägg + smoothie
Mellanmål - frukt
Lunch - Kycklinggryta
Mellanmål - frukt o ev nötter
Middag - Fläskfilé i gräddig senapssås, sallad
Kvällis - Keso och hallon

Sedan vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Jobbar kväll på onsdag så då brukar det bli lite konstigt med middagen osv. Men ska lösa det på något vis! Får uppdatera listan senare i veckan igen! =)

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Mmm vad gott det låter, smart att planera matveckan sådär :)

Peppkram

2009-01-19 @ 21:18:59
URL: http://nomoreatjockis.blogg.sen
Postat av: Annika

Borde också bli bättre på att planera maten inför veckorna... Gu vad kallt ni har det där uppe i umeå! Fick en chock när jag steg av flyget ju! minus 23 grader! hehe. Såg att det inte var lika kallt nu iaf =) Gick och huttrade hela helgen men vilken fin stad det är (förutom E4 då:)) Du verkar också haft en bra helg:)

2009-01-19 @ 22:16:22
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0