Vågen börjar röra sig!

Idag är en bra dag trots att röda djävulen precis kommit på besök... MEN det innebär också att all övervikt är borta snart, ja alltså mensövervikt. Då får jag nog bättre perspektiv på hur mycket jag har kvar att gå ner. Ligger ju fortfarande på julövervikt också...

Har ju lovat att jag skall outa mina vikt och mina mått. Men det får bli nästa vecka då det förmodligen stämmer bättre. Jag får se när jag törs!

Ps. Har ni sett att jag gjort om bloggen lite :) Blev lite bättre tycker jag

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Förstår att du väntar till nästa vecka med resultaten, den röda veckan brukar ju inte direkt ge dom bästa resultaten, men dom du säger lär dom ju bli ännu bättre nästa vecka :D

Tycker föresten bloggen blev skitsnygg!

Peppkram

2009-01-10 @ 13:13:46
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/
Postat av: stina

jag vill också kunna motivera mig till att träna mer =/

2009-01-10 @ 16:22:20
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0