Promme till jobbet

Dagens motion fick bli en 35 minuter lång promenad till jobbet. Kallt var det men jag hade tid att döda så det var lika bra! =) Tänkte att efter mitt viktinlägg måste jag ju ligga i så jag får skriva en lägre vikt nästa gång ;-)

Kul med så mycket kommentarer också och att folk tar sig tid att skriva så långt och utförligt  över vad ni tycker. Fortsätt med det!! Tack så mycket för de snälla orden ang vikten också! =) Jag vet att 71kg inte är sådär skitmycket, egentligen. Men de flesta av mina kilon sitter runt magen och därför ser jag kanske lite extra tjock ut då. Därför vill jag ner ännu mer ... Så magen inte väller över byxlinningen åtminstone!

Ullis: Jag törs inte lägga ut några halvnakna bilder på mig själv. Är inte så modig ;-)


Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: ja, det är ju hela den där grejen med pengar med. hade jag satt in en tandtsällning nu får jag ju bekostade den själv, med pengar jag inte har. och hur kul är det att sätta in en tandställning i min ålder? min mjölkis sitter också i nedrekäken! :O hur funkar det med stifttänder? sitter de livet ur eller de har ett utgångsdatum?

2009-01-14 @ 23:30:27
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar igen: min mormor är kankse ung? jag vet inte. du är inte den neda som sagt det haha. min farfar är ju typ 10år äldre, det är kanske mer normalt? att jag är det äldsta barnbarnet (och att min mutt var äldsta barnet) har ju självklart spelat in lite med. hon har ju ett barnbarn som är typ 10 liksom.

2009-01-14 @ 23:32:30
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: ullis

Du är grym!

Å jag vet allt om det där med magen och byxlinningen, fy fan. Det är bra på sätt och vis att det funkar som det gör för annars kan man nog blunda jävligt länge och då blir det bara värre i slutändan.



Okej då sötnos, du slipper ;o)

Hehe, skojar bara men ärligt det skulle vara kul att se dig i lite tajtare kläder i profil.

Vill spana in dig juh.



KRAAAAAM

2009-01-14 @ 23:45:52
URL: http://ullisisonline.blogspot.com
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Nje inte det, jag har bara photoshop 7.0 så jag får nöjja mig med det. :) Men det blir ju relativt bra ändå :)

2009-01-15 @ 01:02:09
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Härligt att komma ut och röra på sig även när det är kallat. Eller som här nere grått och dimmigt =P



Tack, för tipsen! Avokado kan jag ju se till att peta i mig. Men nötter vågar jag inte ha hemma, äter lätt för mycket om jag får söt sug. Och olja hade jag en hel msk på salladen igår. Får väl se till att planera lite bättre framöver.



Ha en underbar dag!

2009-01-15 @ 07:49:39
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: Karoline

svar: aha! kom på att jag slog ut halva min framtand när jag var yngre (hoppade upp i soffan när min syster jagade mig, och slog hela tandraden i en tavelram hahahaha), men jag vetefan vad de satte på där, för inte var det den utslagna delen iaf haha. men det förklarar ju också en del av varför detär så fult, den tanden åkte ju liksom inåt, och dessutom snett :/ det är helt sjukt med priserna! man får fan ta lån för att fixa det ju :/

2009-01-15 @ 08:37:25
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0