Receptlänkar

Jag är själv dålig på att lägga ut recept. Oftast för att jag sällan lagar efter något speciellt recept på vardagarna utan slänger mest ihop något. Äter vi köttfärssås och spaghetti äter jag köttfärssås med grönsaker ungefär, och sambon äter pasta. Inget avancerat. Jag försöker göra mina maträtter extra feta dock!

Här är hur som helst några sidor och bloggar där man kan finna LCHF-recept!

Dessi
LCHF recept
Vägen från 137 kg
Mitt LCHF liv

Läs! Och mixtra lite själva i köket också! Det är inte så svårt egentligen, bara man tar sig tid att tänka lite.... och googla lite ;-)

Kommentarer
Postat av: veronica

Får jag fråga varför du gör maten extra fet? :) Tycker du är jätteduktig!

kram

2009-02-17 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0