Inget vasalopp

Nej det blir ingen spinning för mig imorgon. Kände att det kanske inte var min tur i år... Men nästa år! Då jävlar ska ni få se på annat!! =)

Nu däremot dricker jag vin och skall eventuellt möta upp min vän C på Scharinska denna helg med! Men man vet ju aldrig hur det blir med den saken... :-P Men det är gött att suga på ett glas rött!

Var på bio förut förresten! Såg Män som hatar kvinnor. Helt klart sevärd tycker jag utan att säga för mycket. Tycker man ska bilda sin egen uppfattning. Spec om man läst boken!

Trevlig kväll! =)


Tack för alla kommentarer och alla peppande ord. Ni är GULD värda!

Kommentarer
Postat av: ullis

Jag tycker den var fenomenal.

Å utan att säga för mycket, åh jag önskar jag hade ett kodspråk som du förstod så ingen annan behöver se om de inte har sett filmen eller läst boken.

Du får gärna adda mig på msn by the way, vore kul att prata LIVE med dig - om du har lust alltså. Min adress är e-posten som jag anger här nu och som bara du ser I guess.



KRAM

2009-03-01 @ 09:41:56
URL: http://ullisisonline.blogspot.com
Postat av: K

Du är guld värd som inspirerar.

2009-03-01 @ 10:26:12
URL: http://honheterkia.blogg.se/
Postat av: Inisen.com

Visst var Män som hatar kvinnor bra! I loved it :)



Och du är hot as hell förresten! :D Din outfit är skitsnygg!

2009-03-01 @ 11:48:26
URL: http://inisen.com
Postat av: Marie

Gud vad du är duktig.. vad fin du är ..tycker du ska vara nöjd med din vikt NU!

Önskar jag såg ut som dej. Kram

2009-03-01 @ 13:59:53
Postat av: fröken_frodig

Snygga tights :)

2009-03-01 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0