Äntligen helg!!

Åh äntligen har den här veckan passerat. Nu kan jag se fram emot en vecka med arbetdagar som slutar 15.00. Jag längtar. Nog för att det är djävligt att måsta stiga upp före 05.00 men det är värt att få komma hem när det är ljust ute. Och kanske ha ork att träna och greja lite hemmavid också.

var sjukt lugnt idag på jobbet. Känns som jag mest lallat runt. Gick lite tidigare också, vilket var skönt. Nattpersonalen var ändå på plats så det gjorde inget tyckte jag.

Ja just det. Ni som prenumererar eller köper Fitness Magazine. Där kan ni läsa om min arbetsplats, IKSU. Norra Europas största träningsanläggning!! =) Och ni som tränar där och som antagligen sett mig någon gång, tveka inte att heja. ;-)

Kommentarer
Postat av: Pia

Nu missuppfattade du min fråga lite :P Jag undrar vad du använder för kläder när du springer i -10? Gissar att det inte är t-shirt och mjukisbyxor som gäller. Men är det.. underställ? :S

2009-02-28 @ 15:24:51
URL: http://stjerndorff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0