Strandsnygg på 14 veckor?

Ja jag måste ju erkänna att Thailandsresan gör att jag vill gå ner de där extrakilona faktiskt... MEN jag ska inte låta det styra utan köra vidare på min bana där jag gör det jag känner för! Däremot kanske jag kommer lägga in en lite högre växel efter nyår. Ni vet det klassiska, godisfri månad osv. Det kommer säkert sätta fart på hela processen om inte annat.

Såg att de ska releasa nya Les Mills-pass på IKSU till helgen. Och de ska börja med Body Step. Ska gå på det och se om det är något för mig. Gick några gånger på det för något år sen och det är lite lättare än vanlig step, så det kan ju kanske vara något för en med kass koordination :)

Nu frukost. Eller ja, lunch!

Kommentarer
Postat av: Joanna

åh vad jag saknar de roliga passen på IKSU.

2009-12-01 @ 11:51:10
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har =)

ta hand om dig! puss

2009-12-01 @ 14:05:30
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0