Nytt år inom kort

Borde man göra någon slags resumé över det gångna (öh stavning?) året som många andra bloggare kanske? Det har väl hänt en del, men samtidigt harjag inte gjort så himla mycket intressant... på något vis. Knäppt det där =) Tycker i alla fall 2009 gått jättefort! Ser dock framemot vad 2010 har i sitt sköte så att säga, hehe.

Idag gick jag tidigare från jobbet. Fyndade en omlottblus på H&M för 100 kr och införskaffade en ny mascara. Blev tillbaka till min gamla trotjänare Maxfactor 2000 calorie mascara. Fick en vild idé för ett tag sedan att byta till en Loréal-mascara med skitkonstig rund borste som var totalt värdelös. Spindelben är inte min kopp de va! Så nu känner jag mig trygg när jag har min kära MF-mascara igen! ;-D

Råkade ramla ner lite ögonskugga och en ny träningströja också, när jag ändå höll på hähä.

Sedan tampades vi med folk på Systembolaget och ICA Maxi. Herregud att man är så dum att man går på affären strax före middagstid. Gick knappt att komma fram för alla kundvagnarna. Och på systemet så var det ju också skitmycket folk såklart... Tur det är gjort nu i alla fall!

Nu lite middag för oss här i kalla Umeå. Snart börjar mitt nyttigare liv igen. Känns bra det!! Ser redan hur slimmad och fit jag kommer vara i Thailand, hehehe.

Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Håller med, med den där mascaran känner man sig "trygg". Haha. Vanans makt ska man inte förakta.

2009-12-30 @ 18:05:49
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gott nytt år gumman! Kramar

2009-12-31 @ 19:09:15
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0