Nästan frisk

Idag känner jag mig symptomfri men är hemma ändå för att inte smitta resten av arbetsstyrkan. Man rekomenderas ju vara hemma 1-2 dagar efter att man tillfrisknat så! Kändes mycket bättre igårkväll och jag behövde inte springa på toa en gång i kvarten åtminstone.

Ska ägna dagen åt att packa upp alla julklapparna och väskor eftersom det aldrig blev av när vi kom hem... Insjuknade ju relativt snabbt båda två.

Imorrn ska jag jobba igen, och träna lite dessutom. Blev ju en snabbstart på bantningskur i och med magsjukan, haha. Närå den vikten jag förlorade i vätska lägger man ju snabbt på sig igen :-P

Förresten så snöar det skitmycket här! Höll på hela dagen igår och det verkar inte komma mindre idag! Tror det kommit närmare 1 meter snö på 2 dygn. Igår var parkeringen helt igensnöad. Kolla! Kan bara tänka mig hur det ser ut idag... Lär ju inte få ut bilen på några dagar...


Kommentarer
Postat av: Mia

Inbäddade bilar... de sover nog gott!! =)

Vad skönt att du mår bättre!

2009-12-28 @ 21:32:33
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad skönt att ni är på bättringsvägen! Hoppas julen har varit mysig :) Hjälp vad snö ni har! Rätt mycket här med men inte så att bilarna blir begravda, hehe.

2009-12-28 @ 22:46:18
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Emmeline

Hoppas du känner dig bättre! Kramen

2009-12-30 @ 00:30:26
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0