Lite motion idag med

Med ambitionen att köra järnet på löpbandet idag så traskade jag med glatt humör till gymmet efter jobbet. Upp på löpis och sedan var jag igång. Efter en stund märker jag hur sjukt mycket jag tappat när det gäller jogging!! Fasen vad det tog emot alltså. Gick och joggade i 22 minuter, joggade dock mer än jag gick, sedan gav jag upp. Dumt kanske, men jag kommer vara bättre nästa gång!

Men svettig blev jag och det är ju det viktiga, haha.

Nåväl, fick bränna lite kalorier i alla fall och det är ju inte fel såhär inför den stundande julen och allt vad det innebär.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vet hur det e med det dära JÄ-LA löpbandet! Mentalt så tycker jag det e sjukt tungt. Benen känns det inte så mycket i, men efter 3km joggingså vill jag inte mer i huvudet! =(

2009-12-09 @ 16:23:05
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0