Kallt om tårna

Jag envisas ju med mina sneakers trots -20 grader. Men då får man lida pin också! Stod och väntade på bussen hem från stan nu. Givetvis var den sen och mina tår blev till istappar. Äntligen hemma i alla fall och bara EN klapp kvar att handla, till Farmor. Men det kan jag handla nästan vart som helst så det får väl bli på ICA Maxi, haha. Duschcreme och sånt ska jag köpa är tanken.

Skönt att slippa kuta på stan något mer innan jul i alla fall. Var en hel del folk nu som knuffades och höll på. Men gick rätt bra ändå. Såg dock en kofta på Gina Tricot som jag vill ha, haha. Givetvis... Köpte inte men funderar på att ta en snabb sväng och inhandla. Röd är den så den passar ju nu i juletid.

Väntar på A nu som har jobbat. Jag är sjukt trött, hungrig och vill bara ligga i soffan resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har inte din mailadress så jag kan maila uppgifter...

2009-12-18 @ 22:31:21
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0