96 dagar...

Loggade in på betalningssidan på Ving.se och där räknar de ner till avresan. 96 dagar kvar! Men med tanke på hur snabbt den här hösten har gått så lär väl de där dagarna segla förbi i ett nafs! Man kan ju åtminstone hoppas.

Anyway så har väl dagen varit helt okej. Är ju sjuuukt segt att jobba kväll, tänk om man bara finge jobba dag då hade det här jobbet inte känts så sjukt drygt. Men det är ju pengar så man ska väl inte klaga så mycket egentligen. Men det gör väl de flesta ändå ibland ;-)

Peppar inför helgen då jag ska träna igen! Känns riktigt skoj och jag tror jag har ett bra upplägg med träningen nu. Eller ja, upplägg och upplägg. Jag tränar när jag känner för det och vad jag vill helt enkelt! Sen om det blir 2 eller 5 gånger i veckan struntar jag i just nu! Efter jul som sagt, då ska jag pressa mig själv lite igen.

Nu TV och sen soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0