Ny vecka

Då var det måndag igen och sista semesterveckan. Har inte gjort ett smack på semestern känns det som men skönt har det varit. Får se vad som skall göras denna vecka men jag ids inte dra iväg någonstans till helgen, då vill jag vara hemma och förbereda mig inför ett år av arbete ... :-P Synd att man inte har semester på vintern också...

Ska gå en prommis idag hade jag tänkt, blev ingen igår. Annars har jag startat veckan med ont i magen. Väldigt kul... Men det går väl över under dagen antar jag.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas att det stämmer med 10 dagar då! Men än så länge har dagen faktiskt vart helt utan sug men det är ju några timmar kvar. :P Men jag hoppas att det värsta är över nu :)

2009-08-10 @ 16:36:09
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0