Helg!!

Äntligen helg!! Nu efter semestern får man ju återgå till att leva för helgerna igen. Ärligt talat är jag lite less på jobbet och skulle mer än gärna byta. Men det är inte det lättaste att få jobb och samtidigt får man ju vara glad att man har ett för huvudtaget, är ju många som inte får in en spänn på kontot månad efter månad liksom... Går ju i perioder också det där med att vara jobbless tycker jag. Hoppas på ett uppåtsving snart.

Vad gör ni i helgen då? Själv ska jag försöka gå en promenad imorgon, kanske en sväng på stan och sedan ska jag och A äta middag tillsammans på restaurang. Kommer inte bli low carb med största sannolikhet, men det må vara hänt. Lite sugen på rödvin också så det lär det  bli. Faktiskt hållt mig nykter hela semestern sånär som på 2 glas vin första lediga helgen. Så det var väl duktigt av mig ;-)

Nu ska jag sjunka ner i soffan och bara lata mig!

Kommentarer
Postat av: fettoflicka

Jag ska satsa på egen träning imrn, och fotbollsmatch på söndag!

2009-08-22 @ 00:05:43
URL: http://fettoflicka.blogg.se/
Postat av: EmmaW

Shit va duktig du varit med spriten. Har nog blivit en hel del fler glas rödvin för min del. :)

2009-08-22 @ 09:40:06
Postat av: Lovisa

Svar: Okej :) Hur är det att bo så långt upp i landet? Jag har kanske kommit på vad jag vill utbilda mig till efter gymnasiet, har två år kvar men ändå, och en av skolorna ligger i just umeå, men tror inte jag kommer söka den skolan.. Känns så himla långt från där jag bor nu..

2009-08-22 @ 10:41:32
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0