Functional Power

Stod och gluttade på ett pass idag på jobbet som heter Functional Power. Läs lite om det här. Såg ganska intressant ut så jag funderar på att prova ett pass, kanske till veckan och se om det kan vara något för mig. Aldrig fel att träna lite stabilitet!

Annars är min plan att återuppta core-träningen igen. Körde det 2 ggr i veckan för längesedan och det gav verkligen resultat tycker jag. Mindre midjemått och starkare bål. Inte dumt!!

En dag kvar på kvällsjobbet nu, skönt. Sedan blir det morgonpass nästa vecka. Jobbigt och kliva upp men roligare schema att gå efter!

Nu kvällsfika!

Kommentarer
Postat av: sandra

åh jag har funderat på att prova core jättelänge. hur är det, är det jobbigt? tycker du att man behöver träna upp någon grundstyrka innan man sätter igång?

2009-08-20 @ 22:53:53
URL: http://sandraochvikten.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh det lät som ett kul träningssätt! Berätta gärna hur det var sen :)

Vad bor du i för bra stad och vad har du för gym som verkar ha så mycket?

2009-08-21 @ 07:00:24
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0