Få fingrarna ur var det ja

Ja inte bara när det gäller mat och träning utan man måste också uträtta annat. Hittills har jag varit produktiv denna vecka. Igår städade jag och idag har jag varit och fixat med min lilla moppe som jag ska sälja. Satt in nytt batteri och tvättat den så den blänker fint!


Jag hoppas det kommer någon soldag till denna semester så jag kan lägga mig och sola lite. Inte blivit mycket alls av strand och sol denna sommar. Både tack vare dåligt väder men på slutet pga. mina soleksem. Men nu verkar de ha lagt sig så då vill jag pressa lite i alla fall, hehe. Fast vad spelar det för roll egentligen...

Nu ska jag spela lite Sims 3... hehe.

Just ja... köpte en fräsig lampa att ha i ena bokhyllan också när jag och A var och skulle köpa en skiftnyckel. På Clas Ohlson av alla ställen!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Snygg lampa minsann (:

2009-08-11 @ 19:24:15
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Katja

har du en moppe? ;) Schysst lampa :)

2009-08-14 @ 14:09:56
URL: http://heysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0