Det funkar!

Nu verkar bloggen fungera som den ska igen. Kanske bara var Internet som var knepigt förut då...

Idag blev det i alla fall en tur till Häggströms Modehus som ligger ca 5 mil söderut. Handlade 3 toppar, eller ja den ena visade sig visst vara mer en klänning än ett linne...Men det var inte så dumt det heller. Var meningen att det skulle bli stranden idag egentligen men jag har ett gäng soleksem så jag ville inte utsätta huden för massa pressande. Hellre blek än en kropp som man får klia sönder...

Fikade lite på Olofsfors Bruk som ligger i närheten och gick sedan runt och strosade lite där. Fikade kladdkaka och kaffe. Inte alls nyttigt men det är ju slutklämmen på semestern nu... hehe. Sedan kommer Hälso-Hitler tillbaka med full kraft.

Ska se om vi orkar gå någon promenad idag. Blivit en nästan varje dag denna vecka.

Hugger sammanbitet in på kladdisen.


Sedan hittade jag ett nytt bo! Fint va?

Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi! Det ser ut som om du sitter å kissar! :-)

Var det värt att köra så långt för Häggströms modehus?! Billigt? Mycket fint? Jag hade nog tänkt åka dit nån gång...

2009-08-09 @ 21:56:43
URL: http://blabb.blogg.se/
Postat av: Karoline

jag tycker du har blivit riktigt brun! :D och ja, det är härligt att låta istret få se solljuset! :D

2009-08-09 @ 21:59:59
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Mysan

Haha fint bo :D

2009-08-09 @ 23:10:22
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0