Ytterligare en dag till ända

Puh, vilken kväll. Helt sjukt trött nu så jag skall slänga mig i säng och sova! Bara en lång kväll kvar nu sedan slutar jag tidigt på torsdag eftersom IKSU stänger 19.

Imorgon måste jag upp tidigare och städa hemma. Ser ut som ett bombnedslag här. Och det kan man ju inte ta hem besök till! :-P Kommer upp två Sundsvallsbor på torsdag en kort sväng! Blir kul de ;-)

Träning, ja det ligger ju på is, men jag hoppas jag tar mig ut en gång denna vecka i alla fall. Maten, nja går sådär där med, men vi får se om jag lyckas styra upp det framöver. Maj kanske ska få gå i hälsans tecken!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Om du inte hinner eller känner för det, så bestäm dig för att ha en vilovecka. Det är bättre än att stressa upp sig över att man inte hinner göra som man tänkt från början. Vissa dagar/veckor är man inte peppad till att göra något.



Du rör ju ändå dig ganska mycket i jobbet vad jag förstått, så det är ju ingen katastrof om du vilar när du är ledig. Kanske är bättre att satsa på fullt ös nästa vecka istället?

2009-04-29 @ 08:18:54
URL: http://halsofreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0