Ny vecka igen

Ja då var det dags att ladda för ny vecka igen. Är missnöjd med veckan som gått för att jag har slarvat så sjukt möjligt. Idag är inget undantag... Kul med den låga vikten där i fredags, men det lär jag väl ha gått upp nu i helgen med tanke på intaget av sprit och annan skit.

Blir så jävla less på mig själv att jag inte tar tag i det här på riktigt och går all in. Predikar för et att man ska vara tjurskallig liksom, men är det inte själv. Suck. Nej jag måste skärpa mig som sagt... skäms.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej. Hittade din blogg via bloggportalen och såg att du bor i Umeå. Jag ska dit snart och undrar om du kan tipsa om någon tatuerare som är bra? Hemskt tacksam för svar till min mail! :)

2009-04-26 @ 22:20:01
Postat av: Dessi

Skönt att det inte bara är jag som varit svullig hehe! Iofs bara idag men ändå, man känner sig tung och flåsig. Nu kör vi igen! :D

2009-04-26 @ 23:14:05
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Marie

Håller inte riktigt med dej... jag tycker det är okej att fuska lite ibland för sen när du nått din målvikt så kommer du ju säkert att ha sånna perioder då du fuskar.. och du är väl så nära din målvikt och har kämpat så duktigt och länge så jag tycker nog att du kan ha sånna helger ibland... men men de där känner du bäst själv.. Om jag känner att jag varit onyttig en vecka eller en helg så brukar jag tänka okej jag tränar en extra gång den här veckan.. Älskar din blogg.

2009-04-27 @ 10:27:23
Postat av: Anneli

Jag klarade hela veckan bra för en gångs skulle. Vet inte hur länge sedan det var sist jag gjorde det. Men jag förstår precis hur du känner.



Man tänker att man ska göra en sak och så gör man helt tvärtemot. Har haft ett antal månader som jag varit så. Men med nya friska tag och ett j*vla anamma kommer man långt.



Heja Emma! Friskt humör!

2009-04-27 @ 10:47:45
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: camilla

Usch ja jag har svullat både i lö och i sö :(

Men nu tar vi ett nytt tag igen

Lycka till

Kram

2009-04-27 @ 10:53:21
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag tror att du hittar tillbaka till din goda motion och matvanor =)

2009-04-27 @ 11:41:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0